måndag 14 december 2009

Vägningen

Yeeeeey! Jag ligger under 79-strecket! :D
Med två veckor och tre dagar kvar till nyår har jag 3,6 kilo kvar att avverka om jag ska nå mitt mål. TRE KOMMA SEX, går det? jag menar, är det möjligt???

Förbannar mig över den brist på motivation jag haft de senaste veckorna. Hade det bara funnits lite med "GO" i mig hade jag kanske inte haft mer än ett eller ett och ett halft kvar!?
Känns väldigt långt kvar. Men vi kör väl? Går det så går det, och gör det inte det...Ja då gick det helt enkelt inte! ^^
Då har jag iaf försökt.

Dagens vikt och mått:
Vikt: 78.6 kg (-0.6)
Midja: 85 cm (-2)
Byst: 105.5 cm (-0.5)
Stjärt: 101 cm (+-0)
Mage: 94 cm (-0.5)
Höft: 97 cm (+-0)

Snög ha de kommi å. Ett par centimeter åtminstone.
Snart åker skidorna fram, om jag så ska behöva spåra själv!
Bara längtar längtar å längtar!!!

Vinterns mål:
1. Klara 3 mil
2. Klara 4 mil

Åhhh hoooyyy!

Trevlig Decembers långmorgonpromenix blev det med den vita marken som underlag.

Och så var det det där med att svettas.
Blidde inge vidare svettlök av promenaden. Lite varm under buggen med snabeldraken iofs, men det stora svettprojektet idag fick vänta till kvällen: Vollybollen!
Hur blev det med den? Den jag väntat på hela jädra dan?
Jopp, det ska jag beskriva med ett ord: FJASKO!
Fler än vanligt tror jag vi va, nätet satt uppe, alla redo...färdigt att börja, men bara ett ynka litet pytte problem ivägen...
Vi hade ingen boll!!!! :O

Hade detta hänt om vi bott i en stad?
Noo way!
Ibland känns det ändå lite fel att bo där man gör.
Men bara ibland, annars är jag nöjd.
Ett Stadium eller Intersport runt knuten skulle dock inte skada. ^^
På Onsdag, när jag ska julhandla det sista i Borlänge, ska jag handla på mig Vollybollar.
Så det finns när det ska finnas! Ja jävlar!

Tjabatjaba tjutt tjutt!

Inga kommentarer: