onsdag 30 december 2009

Att lova sånt man inte håller

Nu ska vi se...

Imorn ska jag alltså väga 75 kilo.
Vad tror ni mest på?
Att jag ställer mig på crosstrainern och kör hela natten? Går ut och springer en mil i 24 minusgrader? eller, att jag bygger ihop en bastu och svettas ända till morgonen?
Med andra ord, jag tror inte jag fixar det!
Jag vet att jag inte fixar det, helt enkelt!
Känner det på fettklumpen som sitter här.

Så, vad ska man då satsa på? när planen redan gått i stöpet?
Att inte ha gått upp allt för mycket under jul?
Att fortfarande stå kvar där runt 77 kilos strecket?
Det får nog bli så.
Hoppas hoppas!

Har kikat på film med Pisos och J ikväll.
Baksmällan.
Helt okej.

Nu ska jag gå till sängs.
Det blir en häktig dag imorn.
Jobb jobb jobb. Hem. Städa. Laga mat. Duscha. Fixa. trixa!
Sen mina vänner, firas det nyår i kåken! Eller iaf förfest till nyår, för sen blir det nog hyttan innan tolvslaget.
Fläskfilé, klyftpotatis och sås...å så chokladpudding, citronfromage, grädde och jordgubbar till efterrätt.
YUMMIE!

Och så en helvetes massa alkoholhaltigadrycker förstås!
För alla utom mig, som får hålla mig till cola zero och chaufförande.
Jobbdag på Fredag igen, då gäller det att vara fit!

Bra eller anus, det får vi allt se....

1 kommentar:

Sockiss sa...

vetu, jag tror inte jag kommer väga 80 imorn heller. om jag inte kapar av en arm i sömnen vill säga. väger en arm 5kg förresten? har ingen aning.... nu blev jag nyfiken. 118100 var det va?