tisdag 29 december 2009

Med raketfart i 24 minus

Nästan nere på 24 på minussidan!
Buuuurrrrrrr ännu mer!
Det blir inga skidor idag heller.
Fan!
Tänker gång på gång hur jag skulle kunna ta en sväng utan att frysa till is,
men nej, huvudet säger stopp hela tiden! *Dumma dumma*
Kanske har jag nånting där innanför pannbenet ändå? ^^
Höhö

Vollyboll om en timme istället.
Bilen vägrar starta. J fick skjussa mig till jobbet imorse.
Men hur fan tar jag mig då till Gympasalen?
Gå??? I det här vädret???
Nej tack!
Känns riktigt lockande att ta sambons skoter som står här utanför, men jag kommer allvarligt talat inte riktigt ihåg hur man startar den! :S
Tror jag ska dra ett försök, annars får jag börja leta chaufför...FAST JAG ÄR NYKTER! :O
Inte ofta man gör det!

Hoppas på tur med skotern istället...Vart finns instruktionsboken? ^^

Å nu börjar nån jävel skjuta RAKETER här utanför också!
Jag hatar det!
Djin blir så jävla rädd. Hela hunden skakar och hela golvet dregglas ner.
Raketer är en värdslig sak tycker jag.
Kostar bara en massa onödiga pengar, skrämmer djur och skadar människor. "/
Eller vad säger ni?


Har nyss diskat, ska ta en dans med dammsugarn också tror jag.
Sen iväg.

1 kommentar:

Sockiss sa...

tacka vet jag de där fina miljövänliga lyktorna som man släpper iväg... de som de släppte iväg i thailand efter tsunamin. de kan man ha istället för raketer. även om det är fint, så skräpar det bara ner och skrämmen hundstackarna... =(