söndag 6 december 2009

Min Lördagskväll

Årets första julbord- Check!

Förjävla rolig grej att komma på egentligen. Ett projektarbete som blev så jävla lyckat.
Samarbete mellan en student och en nästintill nerlagd (?) förening.
Johanna och Säfsnäs IF.
Alla som någongång spelat fotboll fick komma.
ca 75 pers, i alla åldrar, och en trevlig tillställning blev det till slut!
Tackar mitt gamla "lag" och anordnaren för det! :)

Julstämningen fanns där
En jävla massa krubb, och medhjälparna bar våra gamla matchtröjorPokaler och minnen av vår tid som fotbollsspelare prydde väggarna
-------

Sen vidare till det reserverade bordet på Pizzeria Jägaren:

Coolit^^

Systeryster kom hemfarande för att joina
Malan kom med sitt gamla partytrick ^^

Och huset var FULLT!
Närmare 50 personer...Finns det ens så mycket människor här??? :O
Haha, vad sa vi? En fjortondel av alla invånare i byn? ^^
Så lång jäkla kö har det väl aldrig vart för å få beställa en öle?

En och annan dans drog de till med också.

Och för min del slutade det så här...
Alvedonen ja levde på drog sig sakta men säkert tillbaka och lämnade stackars Naannii'n i samma dåliga skick som innan.

Nu är det dags att sova.
Äntligen!
Ska jag vara helt ärlig så tror jag det går helt åt pipsvängen med vikten den här veckan.
Motivationen att äta rätt har inte infunnit sig en enda gång den senaste veckan.
Vad händer???
Jag som gav mig fan på att klara av de där kilona ner till 75 innan nyår.
Fuck!
Jag bryr mig inte, men gör det ändå.
På nå vis. ^^
Jag vill ju!
GE MIG MIN MOTIVATION TILLBAKA!
Tack?
Gonatt!

Inga kommentarer: