torsdag 3 december 2009

Så är det


Innebandyturnering så här på kvällskvisten.
Tre killag, och ett tjejlag. Jag var med i tjejernas (om ni inte kunde lista ut det själva tänkte jag)
Inte vann vi heller. "/ Inte en enda match. Kom fyra av fyra.
Men det gör inget, för vi kämpade,och jag hade iaf kul! :)

Angående föregående inlägg. Jag blev uttråkad. Efter bara en HALV dags ledigt. Har jag nångång sagt att det måste vara nått fel på mig?
Gick här med snabeldraken i handen och funderade på vad jag skulle hitta på sen, förutom kaninstäd. Näää inte det, nääää inte det heller, näää för tråkigt...eller jo, kanske!
Jag skulle göra ett världsfint pepparkakshus. Det finaste jag någonsin gjort! Med trapp, å mattor, å stuprör och grejer....
Nej, världsfint blev det absolut inte!!!
Men troligtvis det finaste jag gjort iaf.
Behöver jag säga att jag är en dålig pepparkakshusbakare? ^^
-
Nyduschad och nymatad.
Nöjd, men ändå onöjd med dagen.
Jag förstår inte detta mat- och sötsug jag dragit på mig!
Dumma dumma det!
---
Mitt sköna varma täcke väntar!
-
Dagens träning:
- 50 minuters promenad
- 2 timmars innebandyturnering
- 15 minuters promenad
.
Dagens mat:
Frulle: lättfil och musli. vatten
mellanmål: en mandarin
Lunch: Blodpudding med lingonsylt. vatten
Mellanmål: 4 smågodisar, en liten bit pepparkaksdeg. 2 glas vatten
Middag: råris, kycklingklubba och currysås. vatten
.
Nu jävlar lär jag ta tillbaka kontrollen över mig själv igen. Så här kan man ju bara inte fortsätta!
.
Föressten, det räckte att jag bad lite så där tyst och snällt, så började snön komma...
Ge mig mera!
....

Inga kommentarer: