måndag 21 december 2009

Dagsrapport

Kom hem 21.30 efter en hård dag på jobbet,
och några timmars Vollybollsspelande utan en enda svettdroppe.
Servarnas dag idag. Inget spel alls. Inget flås. Inte en gnutta fukt under armarna.
Värdelös träning? Kanske. Jag rörde iaf lite på mig. ^^

Gick en 20 minuters promenad med Djin i kyliga 23 minusgrader. Duschade. Hatade diskberget och gjorde mig av med det. Åt mat alldeles för sent. Det är frossardag.

Klar med allt nu, halv 11.
Måste lugna ner mig innan jag tar kvällen. Vill somna så fort som möjligt, för imorn gäller det att komma upp i tid. 07.15 vankas det julfrukost med arbetskamraterna. Mys!

I korta drag: Det är mycket nu!

Dagens vikt och mått:
Vikt: 77,6 (-1)
Måtten uteblir denna vecka.
Jag väcktes av J en halvtimme innan jag började jobba. Ingen frulle. Bara hundpromenad.

Frossardagens resultat:
- Bröd med smör och ost
- En punchrulle
- En chokladbit
- TVÅ köttfärspajer till lunch
- Chokladpraliner
- Falukorv och makaroner (jaa, bara makaroner, inte fullkorns-)

Det var nog allt. Inte så farligt ändå.

Gonatt vänner!

Inga kommentarer: