tisdag 1 december 2009

Face to face...

Frusna vattenhål. Knaster under skorna.
Minusgrader på termometern.
Frost och snöflingor på bilarna.
Solen som smeker min hud.
Jag är pigg och glad i hela kroppen!

Man riktigt KÄNNER hur energin fylls på igen. Äntligen Sooool!
Jag är inte trött mina vänner, inte ett dugg!
Vilken härligt frisk morgon! :)

Dessutom jobbar jag kort dag. Bara från 11 till 17. Sen är jag ledig i två dagar innan helgjobbar-marathonet drar igång.
Kommer säkerligen inte vara lika uppspelt av det på Torsdag när jag går in på den andra ledig-dagen, men det gör inget.
Jag är glad idag. Det räknas, inget annat!

Promenixen och träning ikväll!

Tänk vad livet blev mycket lättare helt plötsligt! ^^

1 kommentar:

Sandra sa...

visst är det fantastiskt vad lite sol kan göra för humöret?! vi har också sol här i dag och det bara bubblar i hela kroppen på mig! :D