söndag 13 december 2009

ordbajs är min specialitet

Nu börjar jag få sån där bristpåtränings-panik igen!
Jag måste träna imorgon. Svettas!
Förkylningen blir varken bättre eller sämre,
Halsont och snuva stup i kvarten, mest om mornarna.
Men sen blir det inget mer.
Varken till eller från.
Så nu tänker jag träna ändå,
kan ju för tusan inte sitta här och lata mig!

Slut på ännu en helg är det också.
En bra helg.
"Dejten" igår var fantastisk.
Blev nästan lite nykär i min karl.
Härliga känsla!
Jag älskar honom! <3

Tyvärr är det bara blubbeliblubb i min hjärna just nu.
Sömnig är jag. Jobbat har jag också gjort.
Men imorn är jag ledig. Vägningsdag.
Vollybollmåndag!
Jag hoppas på sol. Långpromenad!

Zzzzzzzzzzzleeepy over n' out!

1 kommentar:

Sockiss sa...

du tror att du kan ordbajsa?? det är då ingenting mot mig på fem koppar kaffe du lilla dala-jänta där!! =) hihi... kika gärna in på mitt milslånga inlägg... blev ganska nöjd ändå trots att det vart en massa ordbajsande.