lördag 12 december 2009

Det där med att dejta

Jag har aldrig varit på dejt i hela mitt liv!
Har hört att andra människor går på dejt titt som tätt.
Går på restaurang, bio, fik osv osv...
Bygger upp ett förhållande på roliga grejor.
Men nej, jag har ALDRIG varit på något som ens liknar en dejt.
Varför? Jag vet inte.
Tror inte man gör så här ute i skogen. Det blir liksom inte av. ^^
Gör ni?

I Februari har jag och Jimmy vart ilag i tre år, utan att ens varit på en enda "dejt".
Visst vi har umgåtts. Vi umgicks länge innan vi ens blev ett par. Men nästan aldrig ensamma.
Vi åt på pizzerian. Har gjort ett X antal gånger. Men Dejt, det var det då aldrig tal om.

Ikväll har Jimmy bokat ett bord för två på vandrarhemmet.
Klockan 19 ska vi äta julbord. Bara vi två!

Det spritter i benen på mig.
Äntligen ska Tjockisnaannii'n få gå på dejt!
Den första! :D

Inga kommentarer: