tisdag 15 december 2009

Flås flås

Pustar ut efter 90 minuters Innebandy.
Jag gjorde ett mål idag.
Inte mycket, men det räcker.

Nyduschad och mysklädd.
så där härligt kvällsredo.

Tänker lite på vad tusan jag ska hitta på imorgon då jag är ledig IGEN!
Blidde ju tre dagar på raken nu när jag gav bort min dag idag.
I vanliga fall skulle jag ha panik nu, men va fan, alltid finns det något att hitta på.
För en gångs skull känns det inte ett dugg jobbigt att vara ledig så mycket denna vecka!
Det är mycket att göra innan jul! :)

Väntar med spänning på att de första längdskidspåren ska bli klara. Det lär väl ändå finnas nog mycket snö nu?
Imorgon? Snääääälla?
Annars väntar långpromenad och minst 80 minuter på crosstrainern.
Det gäller att ligga i.
3,6 kilo ska bort innan nyår! ^^



Dagens träning:
- Kort morgonpromenad
- 90 minuters innebandy
- 20 minuters kvällspromenad

Dagens mat:
- Lättfil med musli och solroskärnor, ett glas c-vitamin
- Pasta med oxfilé och sås, cola light
- En mandarin
- Köttgryta och potatis

Inga kommentarer: