fredag 4 december 2009

Min lediga Fredag

Nu har även lilla krutgumman till mormor jag har också fått det julstädat och fint.
Snabbare än jag hade räknat med gick det också. Jag och Lovisa är ett redigt team när det gäller det där med städning. ^^
Handlat och klart. Tjoffs!

Nu tänker jag pallra mig ner i källarn för att pass på crosstrainern.
80 minuters? Kanske, om jag orkar.
Har lite träningsvärk i ryggen efter förrgårn's rygglyft.
Så det blir nog bara kondition idag.
Dä ä gött!

Sen blev det Fredag kväll och jobbdag imorgon.
Det är galej på puben (dvs. att den för en gångs skull är öppen, UTAN att det är högsäsong).
Julbordsdans tror jag visst det var.
Kanske ska upp och svänga mina lurviga i en dans med ingenting?
eller så stannar jag helt enkelt hemma och kollar på den nyköpta filmen?
Flickan som lekte med elden.
Sägs vara bra. Lika bra som ettan? De får vi allt si.

Sportbh och shorts på.
Sen är det bara å gasa.

1 kommentar:

Sockiss sa...

skönt att se att det går bra för dig. jämfört med de första inläggen, så verkar du gladare och piggare. samt att träningen blivit en del av vardagen för dig, och ingenting som inkräktar på din livsstil. heja dig!