torsdag 31 december 2009

Den bittra sanningen...

Dagens vikt och mått:
Vikt: 77,8 kg (+0.2)
Midja: 85 cm (+-0)
Byst: 105,5 cm (+-0)
Stjärt: 102 cm (+1)
Mage: 92 cm (-2)
Höft: 97 cm (+-0)
Eller njääe, så bitter är den egentligen inte. ^^
Men jag skulle ju ha gått ner 2,6 kilo,
och så gick jag upp 0.2 istället...
Känns lite surt, men bara lite.
0.2 är inte så farligt. Det är bara att fortsätta kämpa helt enkelt.
Kriget mot fläskberget fortsätter! ^^
Yiiiiiihaaaaaaa!
Men allvarligt, två hekto upp över jul. Jag står ut med det.
Och eftersom jag redan kämpat i snart ett och ett halvt år, spelar det faktiskt ingen roll om det tar nån vecka till att bli av med det som är kvar.
Hellre går jag ner till min målvikt sakta, än inte alls.
Jag viger inte mitt liv, och ger bort min jul, för att klara det, även om det kanske hade behövts.
Det kommer när det kommer, helt enkelt. :)
Jag är idag 6 kilo lättare än i December förra året.
6 Kilo bort på 365 dagar.
Det låter väldigt väldigt lite. Men varför bli depp när det ändå går åt rätt håll?
Jag är bara glad jag lyckades få igång viktnedgången igen efter en stillastående sommar. :)
FY FAN VA POSITIV JAG ÄR IDAG!
Fortsätter detta kommer det bli ett sjuhelvetes roligt nyår! :D
GOTT NYTT ÅR tamigfan!
:D

Inga kommentarer: