tisdag 1 december 2009

Hello Första December

Nu fryser det på rejält här i skogarna!
-9 och svainkold! Men oj så friskt å gôtt!
Man skulle kunna tro att humöret föll som en istapp redan imorse när jag kom ut och inte fick in bilnycklarna i låset. Ihopfrusen totalt!
Men nähäjni, inte idag. Inte med det solskenet i ansiktet! ^^

45 minuters promenad efter jobbet. Funderade ett tag på att spela innebandy men ändrade mig.
Kikade på första avsnittet av årets julkalender istället.
"SupersnällasilverSara och StålHenrik".....
Böhöööö...vart tog alla bra julkalendrar vägen??? :O
Sunes jul? Mysteriet på greveholm? Julens hjältar?
De som jag FORTFARANDE tycker är roliga, fast jag är 20 och egentligen lite gammal för sådant.
Varför ska det vara så överdrivet och löjligt nu för tiden? Ungarna kan ju inte ens tycka att det är kul?
Booooring!
Ge mig en BRA julkalender!
Varför inte en "Superfetatjockisnaannii'n och komikerJimmy"? Typ. ^^
Förlorad blev min lediga morgondag också. Jobbar istället för en annan krasslig sjukling. Men det gör inget, för jag vet hon skulle göra likadant för mig. :)
Dessutom får jag förhoppningsvis vara ledig på Fredag istället (om hon lyckas friskna till tills dess).
Dääär, var kvällen redan sen.
Och jag borde sussa vidare...
Dagens träning:
2 promenader på sammanlag 80 minuter
Dagens mat:
Frulle: lättfil och musli. Vatten
mellanmål: 3 non-stops. vatten
Lunch: en rågbräck med smör och ost. en banan. vatten
Middag: korv med grovtbröd och pulvermos
Inte den nyttigaste av dagar direkt. ^^





Inga kommentarer: