torsdag 17 december 2009

Pang på bara

Ömma partier. Över hela min kropp.
Kan inte riktigt urskilja om det är träningsvärken sen igår,
eller nya innebandybolls-blåmärken som börjar träda fram.
Jag gillar't i varje fall. Vad det än beror på.
Lite smärta sitter aldrig fel om det beror på träningen! ^^

Förjävla roligt på innebandyn igen. Turnering. Och vi hade ett tjejlag.
Visserligen förlorade vi allt igen, men vi vann en match! ;)

Tog en tur med Djin när jag kom hem. En promenad/joggingvända på 15-20 minuter.
Lyckades aldrig få igång andningen ordentligt, men inte konstigt det när det är så KALLT!
Min termometer visar -14.5...
Brrrrrrrrrrr!

Jag är heldöd.
Eller nej, bara halft.
Men det blev en intensiv dag med jobb, innebandy, promenad och tvätthängning.
Tror jag tar kvällen nu.

Dagens träning:
- Kort morgonpromenad
- Lyft 54 fulla mjölkbackar på jobbet (Bussen som brukar köra mjölken körde i diket, och bilen som kom med det ställde bara av det på lastkajen^^. Styrkelyft på jobbet. Inte dåligt det. Jag blev glad. Kanske inte ryggen )
- Spelat innebandyturnering
- Promenerat/joggat 15-20 minuter

Dagens mat:
- lättfil och musli, två limpgåsar med rödbetssallad och julskinka. Vatten
- En avocado . En hård macka med ost. vatten
- Broccoli och skinkpaj. vatten
- Två nävar nötter

Inga kommentarer: