onsdag 23 december 2009

Dan före dan

Jag väcktes av min nya braiga väckarklocka imorse.
Good, då fungerar den åtminstone!

Fick en för tidig "julklapp" av sambon på sängen:
"Just ja, Hääär Nanni, jag har något till dig!"
Försvarets hudsalva, det bästa man kan smeta in läpparna med!
N: Tack! Vart ha du fått den ifrån?
J: jag hitta den på Värkstan. Morfar hade en hel kartong med såna.
N: Okeeeeeeeeej, tack älskling...men, "används före: 94-02"
Stenhårt!!! Bara en sisådär 15 år efter sista användningsdag.
Haha, Thank you my darling! ;)

Har precis gått en vända. Det är inte så kallt uta idag. Bra!
Då blir det lättare å andas under skidsvängen!
Ska snart ner i källarn och plocka fram grejorna.
Ohhh vad jag längtar!
Plocka lite inför städen som blir lite senare, sen i väääääg!

Dagens att göra:
- ÅKA LÄNGDSKIDOR!!!
- Julpynta hos mormor (har haft så fullt upp att jag nästan glömt det) :O
- Röja undan allt skit, och städa här hemma
- Slå in de sista julklapparna
- Tvätta
- Kanske, om jag orkar och hinner, bli med mamma och syster nr2 för att hämta syster nr1 (jag är 3:an) i Ludvika ikväll 21.30

Gosh gosh gosh, nu känns det att julen verkligen är nära! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul önskar Papi och Stina