tisdag 4 december 2012

Mysterier och återkomster


Hörreni, folket!
Någon av er som kikat nått på årets julkalender?
 
Tittade på avsnitt ett och två på play här om dagen...
 
Hade inte allt för stora förhoppningar efter de senaste årens julkalendrar...
(Fjantigt!!, har jag tänkt jag vet inte hur många år nu på sistone...
kanske har nånting med min ålder att göra,
men va sjuttsingen...
julkalendern ska väl vara för alla huh? ;) )
 
...men eftersom "Mysteriet på Greveholm" måste vara en av de bästa julkalendrar som någonsin gjorts,
(Än't dä sant så säg?)
och fortfarande än idag är lite smårolig att kika på,
så var den här uppföljaren garanterat värd en titt.
 
Och jo då,
fast än jag börjar bli gammal och kanske väldans till åren för sånt där,
så tyckte jag faktiskt att den gick att titta på ändå!
 
Helt okej gentemot många andra!
 
Vad tyckte ni?

 
Dags att kika på avsnitt 3 och 4 innan sängen kallar...

Inga kommentarer: