onsdag 1 oktober 2008

nej nej nej!


Bakslag!
Tänkte gå upp vid 8 för att ta min morgonpromenad, men vaknade med världens halsont och ont i huvudet. Orkade inte ta mig upp ur sängen förän kvart över 9. Och då blev det inte alls en så lång promenad som jag hade tänkt. Lunkade sakta runt på en 15 minuters promenad innan jag gav upp och gick hem igen.

Jag vill inte vara förkyld!
Jag är helt slut i halsen, huvudet och kroppen. Och den här gången är det inte träningsvärk, åtminstone inte bara. Det värsta är att motivationen fortfarande finns där, jag vill träna. Men orkar helt enkelt inte... å så är det ju inte så bra att träna när man är fökyld heller. Värdelöst! helt enkelt bara såå värdelöst.
Detta behövde jag inte nu, inte första veckan med vägning och mätning.
Jag vill ju gå ned i vikt!!!

Idag är en sån där dag jag allra helst skulle vilja sitta inne hela dagen. Bara ligga och kolla på värdelösa program på tv:n, och sova, så underbart att sova.
Men tyvärr går det inte...börjar jobba klockan 1. Och när jag kommer hem måste jag verkligen städa, det ser förjävligt ut här hemma.

Vilken värdelös dag!
Jag har inte tid med sånt här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!! äntligen någons om tycker och tänker som jag!! man kan om man vill, men precis som du sa så ska man ta det i sin egna takt!! vi är ju normala vi också! Lycka till! Kram på dig

Morgan.L sa...

Tja Sanna!!!
Lycka till med din träning!
du kan gå in och läsa på moggeleth om du vill läsa om mig om du vill!
Lycka till!