lördag 25 oktober 2008

felräkningar och ont om tid

ÄNTLIGEN klar med smörgåstårtorna! Å herregud va mycke krångel det blev. Hade köpt saker till 3 st tårtor. trodde vi ja. När vi gjort två tårtor halvklara igår tog brödet slut! PANIK! Coop hade stängt och vi hade ingen tid att åka till Vansbro och köpa mer. Så det blev som det blev.

Vi fick ställa ner de halvklara i källaren och göra klart dem idag när coop öppnat. Detta betyder att jag än en gång inte fick min sovmorgon som jag så gärna vill ha.

Just nu känns det som jag håller på å smälta sönder av stress. Allt ska göras. Fort fort fort.

Men, imorn...då ni ska jag soooova!

Ingen träning idag över huvudtaget. Ska springa ut en snabbsväng med Djin bara så han får bajsa. Stöpa ljus med mamma och Jörgen, och sen blir det hem att göra sig iordning, springa ut med Djin en sväng till, göra iordning sig för festen, fixa madrasser till mina nattgäster...sen blir det fest! (om jag ens kommer orka hålla mig vaken)

Chokladkakan var rätt så god faktiskt! Trots att den inte alls blev som jag ville. Åt 2 små bitar igår kväll. var dessutom onyttig och åt på mc donalds igår också... :( en cheesburgare och lite strips. Man ska INTE va hungrig när man ska in till stan! Jag måste lära mig det! Fast, jag var ju inte alls så onyttig som erik var iaf...Haha. han åt 3 mc feast burgare, en strips och 2 drickor! :0 Hur i helvete orkar man???


Nej, nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer även om jag skulle vilja.
JAG HATAR STRESS!
// Naannii




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka tjusiga tårtor, gah, nu blev jag sjukt sugen...