lördag 4 oktober 2008

Sjuk och Ledsen


Början på den nya tränings veckan börjar inge vidare. Åt en massa chips och drack dricka igår på myskvällen med Kusinvitamin. Till råga på allt är förkylningen ÄNNU värre idag. :(

Lyckades i alla fall ta mig upp vid 7 imorse för att ta en 20-minuters promenad i det ständigt regniga vädret. Men efter jobbet har det bara varit skit!
Hade tänkt gå en vända med Djin, äta lite mat, duscha, göra mig iordning och åkt in till stan på fest. Pisa å Karins sista fest i Sverige på 3 månader!
Å här sitter jag nu, efter att ha sovit sedan jag kom hem, med världens förkylning å skit å orkar inte åka. BAJS DAG!

Pisa ska vara i Thailand i 3 hela jävla månader! Å jag kan inte vara där på avskedsfesten för att jag sitter här hemma å snörvlar. Vilken jävla timing! Jag kommer sakna henne så...

Till följd av detta sitter jag här å smygäter chips efter chips, även det lyckat.
nej fy faaan! :'(


Den här dan kan lika gärna låtit bli å komma!

Det enda positiva är att jag Pisa färgade håret på mig igår, vilket jag blev vilket nöjd över!

Inga kommentarer: