torsdag 5 november 2009

Träningsmojänger, ge mig!

Det blev ingen dikeskörning.
Skööönt.

Fick däremot vinterdäcken hämtade.
Lite kattmat handlad.
Smörgås, te och umgänge hemma hos pappa och Stina.
Det blev en bra ledig dag. Inte alls långtråkig som jag först trodde.

Fick en hel kartong med köksredskap av käraste paret i Kärvingeborn.
Allt från skålar till ugnssäkra formar.
Perfekt till mig som helt plötsligt blivit mästerkock! ;)

Och och och....VET NI??
Kanske kommer jag få köpa två gym-grejsimojsar för en billig penning!
kom på en briljant idé om att fråga pappa om de inte hade några gamla på jobbet...och det hade de!
Visserligen har de stått ute ett tag. Men funka lär de göra.
Bättre än ingenting är något.
Jag kanske får mitt drömgym snabbare än jag trodde.
Storstäder med alla era hundratals olika gym, släng er i väggen!
Källargym a' la Naannii kommer slå stort i skogsbygden! ^^

Malan och jag myser.
Dricker te, äter mandlar och solroskärnor...
Tittar på pojkar som tillhör sina mammor.
Morsgrisar!

Jag lyckas fortfarande vara nyttig.
Imorn kommer det dock bli kämpigt. Alltid på Fredagar.
Snaskbegär, far och flyyyg!

Dagens träning:
Morgonpromenad på 25 minuter.
Crosstrainer 30 min. Non-stop boxning 5 minuter. 20 situps.
Kvällspromenad 30 minuter.

Dagens mat:
Frukost: Två skedar fil och musli. (Testade en ny sorts musli som var way to söt. Det gick inte att äta den!), ett glas päronjuice
Lunch: Smörgåsar med mjukost/smör+ Kaviar, två koppar te
Mellanmål: en mandarin
Middag: Råris och korvstroganoff, ett glas juice
Kvällsmys: en kopp te, mandlar och solroskärnor

Lite konstigt med maten idag, som alltid när jag är ledig.

Sweet dreams people!

1 kommentar:

Sockiss sa...

önskar jag också hade ett hemmagym, trots att jag har fyra gym bara runt hörnet.