torsdag 5 november 2009

Träningskvist på nya uppdrag

Snöstorm utanför mitt fönster. Det var lite halkigt på promenaden.
Passade på att handla lite mat på vägen hem, så att jag slipper ut och halka med motordrivet fordon utan vinterpjucks.
Förstår inte varför de inte kommer de vi beställde. Hade behövt dem nu ju. Har fixat andra istället, men de ligger och väntar på att bli hämtade i Hällefors...och hur ska jag kunna ta mig dit nu, med sommardäck på?
Knas knas, som alltid!


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Var tänkt att vi skulle åka och simma i eftermiddag, mamma och jag. Men nej, vi stannar hemma...Spåriga vägar av blask är inget jag vill uppleva. Inte idag.
Har lite disk att göra mig av med, och kroppen skriker efter de få träningsmojängerna i källaren.

Skulle så gärna vilja ha lite mer träningsmojänger i källarn.
Ska jag ta mig nånstans behöver jag alternativ. Ombyte! Man tröttnar så fort när det alltid är samma...och det går ju inte!
Ett hemmagym skulle inte sitta helt fel. Åhh vill ha!
Målet är att få dit tillräckligt med saker att det kan "uppehålla" flera personer. Vill kunna ta dit mina vänner...umgås, samtidigt som vi tränar!

Kanske ska göra mig en ny karriär?
Ut i skogen å hämta kvistar och grenar, och bygga egna träningsredskap?
Höhö....Nä men höör på na!
Tror ni jag kan bi rik då?

Ähhhh...ordbajs!
jag tar mig en tur till byns loppis istället, de kanske har en hel gym-anläggning till något bra pris?^^
You wish!
Fru "Brun" har säkert redan köpt dem i så fall! ;) (den fattar bara ni som bor här förståss)

Räddaren i nöden loggade precis in på det ökända msn.
Vi tar Loit's bil MED vinterpjucks och hämtar våra vinterdäck. Så klart!
Någonting vettigt, och tidsfördriv på samma gång!

En slankan hiit, en slankan diiit..och en slankan ner i diket?
Späääännande i snöstormen!


Inga kommentarer: