söndag 29 november 2009

Och kvällningen...

Osande flötig Naannii tog en dusch och svidade om till nya julklänningen :O (Oooo fuskare där!), och gjorde sig redo för personalmöte och middag...

Åkte de 6 milen till middagsfixar'n och Chifens hem i Ludvika.
Sus
Malan gladdes åt lite glöggeliglögg
Fixar'n!

Arbetskamraterna

Dukningen

Den otroligt goda maten
Malan stod för kvällens hetaste partytrick ^^

Och så...jaaaa, och så var det helt plötsligt tidig Söndags morgon!
Första advent till och med! :O
Dagen har knallat på alldeles för snabbt igen. Men jag har haft skoj, det är väl det enda som egentligen räknas? :)
Så mycket prat. Babbel. Skönt att få umgås med arbetskamraterna utanför jobbet.
Vi är ett härligt gäng, tycker jag! :D
.
Mysbakning och mys-möte/middag.
Mys helt enkelt.
Goooos!
.
Och min nyttiga Lördag?
Den försvann nog helt och hållet till slut. ^^
.
Imorn är en annan dag.
Storstädning och julskyltning för hela slanten.
Och så träning förståss...
Jag måste träna, innan jag "DÖÖÖÖR"!
Nattinatt vänner!



Inga kommentarer: