torsdag 5 november 2009

Kommentera, men vänta er fan inget svar??

Har kommit på att jag är bra jävla dålig på att svara på de kommentarer jag får.
Varför? Ingen aning.
För att de inte betyder någonting för mig? NO WAY!

Jag älskar när jag ser att jag har en kommentar som väntar på mig. Glatt överraskad att folk delar med sig av sina åsikter om saker jag skriver. Smilet växer ända upp till öronen!

Så därför ska jag försöka bli bättre på det. Svara alltså.
Kanske inte kan svara på alla, inte för att det är alldeles för många, utan mer för att jag ibland faktiskt inte VET vad jag ska svara. ^^
Men några, då och då.

Sandra...6 kilo till nyår är mycket, precis som mina 7,2.
Men det går. Det måste gå!
Sommaren är en jävla fälla för motivationen, jag vet. Själv har jag liksom inte kommit någonvart sen i...Februari (?) förän nu.
Att skriva allt man ätit under en dag kan vara bra, men det måste väl finnas andra sätt också? Det gäller bara att komma på de knep som är bäst för en själv.
Tack för att du tycker att jag är duktig, men det är du också! Glöm inte bort det!
Jag tror på dig, och jag tror på mig (det måste jag göra)... VI kan klara det!
Jag vet det!

E... Du har gått ner nästan 25 kilo!! Fattar du TJUGOFEM!
Och så tycker du att jaaaag är duktig med mina knappt 10? Höhö!
Självklart ska vi satsa på att nå våra mål till nyår!
Vi borde fortsätta peppa varandra, för det är ändå sådant som ger mest effekt, eller hur?
Det är glada och uppfriskande kommentarer som gör det mesta jobbet, när man själv känner för att lägga sig ner och dö en stund. Du är grym!

Jag tackar för alla kommentarer jag någonsin kan få. När ni sitter där och kluddrar ner några ord vet ni nog inte HUR mycket de egentligen betyder...
Bara några få ord kan göra så mycket med humöret. Viljan. Motivationen.

Tackar ALLA som följer. Läser. Bryr sig! (?)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, jag är precis likadan! Rätt ofta så tänker jag också att jag ska svara sen, när jag tänkt ut vad jag ska skriva, men så glömmer jag det helt i stället. :P

Såg på jobbet häromdagen att de har börjat med något som heter "Motionera mera!". Det går ut på att man får en blankett som man skriver upp all motion man utövar på, och varje månad utser personalchefen tre personer som åstadkommit mest och gjort störst förändring och dessa får då ett pris. Jag funderar på att hämta en sån blankett, fatta vilken motivation! :D

Sockiss sa...

du är duktig för dig!! tio kilo är mycket för din kropp såmeddans för 182cm långa mig så är/var det inte lika mycket... jag startade på 110kg, glöm inte det.... men aldrig mer en tjockis eller vad säger du?