söndag 22 november 2009

Det är som att se mitt gamla jag...

Lite vin, så kom sockerbombälskaren fram i mig.
Ohhh godismonster!
Och min nyttiga helg? Jaa ni, den försvann nog i samma ögonblick!
En pava vin, lite cider, tårtbit och några romerska bågar...Gruuuuulp!
Kanske inte så farligt ändå, inte för att vara helg, och absolut inte för att vara mig. ^^

Jag hade otroligt skoj igår!
En himla blandning av folk, trevliga människor. God tårta och tjålelitjål.
Tackar Loit och Tobben för en riktigt trevlig tillställning! :)


Festhållare nr1

Festhållare nr2 och Karl i huset

Kökshäng
Tiiiittuuut Nathalie
Hade aldrig velat gå hem, om det inte vore för att magen började krångla.
Smärta! Förgrömmade Magjävel!
Det var inte första gången någonting går på skit tack vare den heller, det är det som gör mig mest besviken!
Visst hade jag kunnat stanna kvar, men nej.
Ontet gör mig osocial, och det är jag helst ensam. ^^
---

Slog upp ögonen redan klockan 9 imorse. Såg regnet och gråheten härja utanför. Kände skön träningsvärk lite här och där. Slog på tv:n och mös ner mig ordentligt under täcket. Njöt över att för en gångs skull inte ha ett spratt planerat för dagen.
Ingenting som verkligen måste göras. Ingenstans att vara en speciell tid. Härliga Söndagsmorgon!

Gick en sväng med Djin när jag tog mig upp. Köpte en Loka. Plockade lite ölburkar på andra sidan vägen. Resultat av gårdagens partaj. Åt frulle och gosade ner mig i soffan bredvid sambon. Åkte en sväng för att försäkra oss om att byn stod kvar.
Diskade, torkade, dansade en vända med snabeldraken. Tvättade. Tränade.

Nu känns det som att klockan är mycket. Åtminstone kväll. Den är bara halv 6.
Jag är trött. Nöjd över att jag ändå orkat få någonting gjort idag.
Glad över att vara ledig imorgon också.
Ska till stan med Malan. Till UM och så shoppa lite.

Och vägning är det också...
Hur ska detta sluta?

Dagens träning:
63 minuter och 500 kalorier fattigare tack vare crosstrainern

Dagens mat:
Frukost: två mackor med smör och ost
Mellanmål: en mandarin och ett halft ägg
Lunch: Två hamburgare i brist på matlagningsenergi
Mer: en kopp te













1 kommentar:

Anonym sa...

Ohmy, vilken snygg bild du lyckades ta på mig. NOT! Men den bjuder jag på ;) haha! Kram Nath!