lördag 7 november 2009

Skaka rumpa

Har nyss slitit röv i källarn.
Mycket röv, av den lilla jag har
(beundransvärt verkar den vara det enda på min kropp som inte växt i takt med allt annat)
Fläskberget har svettats.
45 minuter på crosstrainern är jobbigt.
Bara så ni vet. ^^

Jag är glad, för jag brukar inte ligga i så med träningen under helgerna.
En timmes stenhård träning är mycket idag...och jag har gjort det!
Wihuuu.

Imorn ska jag till farsgubben och Stina också.
Äta mat och fira farsdag.
Ta med träningsmojängerna som ligger och väntar på mig där.
Jag är fortfarande på G.
Det känns så.
Jag hänger i!!!

Ätit en ost och skinksallad från pizzerian.
Ska snart försöka få bort klistret som råkar ha satt sig mellan röven och soffan och masa mig in i badrummet och få lite färg i nyllet.
Håret behöver få sig en lättare dusch av spray också, för just nu ser det förjävligt ut.

Ikväll blir det fireri. Kalas. Party!
Vi ska över till grann-grannarna för att fira Tezzi.
Kommer nog bli en skojjig kväll skulle jag tro. :)

Nyktert för min del, tror jag.
På sin höjd en liten vinsmutt.
Vill jag ner i vikt, är sockerbomb-alkohol det värsta att ta till...
eller hur?
Dessutom har jag nog minst lika skoj nykter som onykter.

Dagens träning:
45 minuter crosstrainer
50 situps
10 armhävningar
25 rumplyft.
Två kortare promenixer med vovven

Dagens Mat:
Föööör lite!
Frukost: fil och musli, vatten, en kopp te
Mellanmål: en mandarin
Lunch: en ost och skinksallad, en bit vitt bröd, bubbelvatten
Kvällsmat: troligtvis ingen...(?)


Höhö...Dags för en klippning kanske?
Jag sa ju att det ser förjävligt ut!!! ^^


Inga kommentarer: