söndag 8 november 2009

inte så säker...

Sockerbomb-alkohol ja...

Vill jag verkligen gå ner i vikt så mycket som jag hävdar?
Just nu verkar det inte så...
Det blev inte bara en liten smutt vin.
MISSLYCKANDE!? "/

Vart är jag på väg egentligen?
som äter toast halv ett på natten?

Besviken på mig själv för kvällen.
Ångrar imorn att jag inte höll mig helnykter som jag planerade från början...

Tittar på Zone reality innan läggdags...
Känns helt fel med ett engelskt program som tjålar om "Helgejj Forssmooe"...
Men jaja...det verkar vara lika svårt att uttala svenska namn på engelska som det är att förklara svenska mord...^^

Jag tar natten.

Och jag ÄLSKAR min sambo som ligger däckad på soffan och vägrar komma in till mig, även om jag gjort allting som en sambo kan göra rätt ikväll.

Jimmy! Jag älskar dig! <3

Inga kommentarer: