söndag 15 november 2009

babbelibabbeli ba

Är så jävla nervös.
Nästan rädd...
Vet inte vad jag ska ta mig till om det här inte går vägen...
Känns som att jag gjort mitt yttersta varenda dag.
Går jag inte ner nu, vet jag inte om jag någonsin kommer göra det.
Har kämpat röven av mig hela veckan.

Vad gör jag om det inte blir minus imorgon?
Tänk om jag gått upp istället för ner?
Jag vet att muskler väger mer än fett,
men ändå...
någon gång måste jag väl sluta bygga muskler,
och bara bli av med fläsk?

Någonting måste hända för att jag ska hitta motivationen att fortsätta.
Att väga under 80, skulle vara en sån jävla milstolpe att krascha.

Jag behöver framgången!
Tycker jag förtjänar den nu.

Lyckats med en av de där sällsynta nyttigare helgerna igen.
"Klarat" mig på bara 5 smågodisar, och en liten sån där chokladbit med kinderäggs-choklad.
Det är bra, för att vara jag.

Imorgon får vi se hur långt det räcker...

Dagens träning:
2 promenader på sammanlagt 40 minuter

Dagens mat:
Frukost: Två limpsmörgåsar med ägg och kaviar, en hård med ost. Vatten, en kopp te
Mellanmål: en mandarin
Lunch: en banan, kinder maxi (en sån där liten)
Middag: ost- och skinksallad, cola zero

2 kommentarer:

Sockiss sa...

statisk träning bränner fett som bara den! typ Yoga, pilates... osv.

Anonym sa...

maste kolla:)