tisdag 24 november 2009

Så enkelt...

Har än en gång upptäckt glädjen den lilla vita ihåliga bollen kan sprida...

En pinne med en liten böj på.
Den där bollen.
Spelsugna människor. Sexton för att vara exakt.
Nyckeln till det största idrottshallen i byn.
"Umgängligt", om jag får säga det själv.
Simpel idé, men ååhj så kul!

Fick stå i mål en stund också. Se lite så där cooling ut med hjälm och galler för face't. Jag var nog mest livrädd. Men man får väl offra sig. ^^
Behöver jag säga att vi förlorade den matchen? Höhöhööö...
Blame it on the keeper!

Duschat av mig svettet och stretchat bort sträckningen i höften. Sitter i soffan och kikar på en gammal söndertittad humoristisk film som jag ofrivilligt kan varenda replik i. Några av de nära och kära är här. Lite födelsedagsfirande för karl'n som bor i dörren på andra sidan huset.

Är lite sliten, men det gör inget.
Klockan är inte mer än tio i tio, och jag börjar inte förän 11 imorn.

Hade tänkt ta en vilodag idag, men se, så blev det ju inte...
Det blir nog imorn istället, när jag jobbar ända till kvällen.

Fick en kommentar på ett inlägg:
Anonym sa...
fixa igång ett fotbollslag igen? jag vet att du skulle klara det! :)

Tack för att du tror på mig, vem du nu än är. :)
Men jag vet inte. Kanske skulle jag klara det...men själv??! :S
Det är nog inte så bara bara, tyvärr...
Problemet är att jag inte vet om det verkligen finns nog många sugna tjejer som verkligen skulle vilja spela matcher igen, även om jag skulle vilja.
Det tåls att tänka på...
Fast samtidigt skulle det vara väldigt svårt att "coacha" ett lag, där man själv är med och spelar.
Såpp, framtiden får avgöra!

Dagens träning:
- Morgonpromenad på 20 minuter
- Kvällspromenix med Malan och Djin, 40 minuter
- Innebandy 2 timmar

Dagens mat:
Frukost: lättfil och musli. vatten. en frökuse-smörgås med smör och skinka
Mellanmål: en avocado och en liten chokladbit (Fyyyyyy Naannii!!!)
Lunch: Fläskfilé, klyftpotatis och sås, vatten
Kvällis: Två mandariner, vatten och en kopp te

Gooooos med min älskling!

Inga kommentarer: