lördag 14 november 2009

"Sånt där man bara ser på film..."

Trodde ni ja.
Men jag kan också ibland se ni!

Jag har då aldrig sett något sådant hända i verkligheten, inte än heller...fast jag var så nära igår. Ibland önskar jag fan jag hade ögon i arslet.
Men Kim har. Det var han som sa det. "Jag trodd bar man fick se sånt på film!"
Tror han tyckte det var lite (?) skojjigt. ^^

Yen var i köket och skar morötter. Kim satt i hörnet av soffan. Jag var kissnojdig.
Paus i Idoltittandet.
Reste mig upp för att gå och lätta på trycket.
"Saaannaaa!?" sa Kim.
"Aaaa..." svarade jag.
"KJOLEN!!!"

Guess what!???
------------>

OH YES!
Jag och Lindsay Lohan gjorde det. Lyckades med det också!
Stoppade kjolen i trosorna. Gick och satt mig i soffan. Drog filten över mig. Paret söt kom. Idol började. Det blev paus. Nöden kallade.

Så här efteråt är jag glad att det bara var Kim och Yen här. Tänk om det hade varit massvis med folk!? :O
Tycker det var strongt gjort av Kim att våga säga nått. Det tror jag inte att jag hade gjort. Han är modig den karln!
Blossande kinder i stundens hetta. Självklart! Vad annars?
Fast det blev lite roligt. Lättade upp stämmningen. Tänjde på skrattmusklerna.
Det kanske ska bli mitt nya partytrick?
Eller näää...


Naken-Janne släng dig i väggen! Naken-Naannii har kommit för att stanna! ^^

---

Idag låter jag bli sånna rump-chocker!
Tänkte inte gå över vägbrunnar eller förbi nån fläkt så att klänningen blåser upp, inte låta nått toapapper fastna under foten heller, eller några andra såna där "bara på film"-tragedier.
Byxor, är mitt safecard för kvällen.
Wihuuu!

Har jobbat skiten ur mig på jobbet, gett fläsket en tuff fight på crosstrainern, Duschat, ätit spaghetti och köttfärssås och gått en sväng med vovven.
Blev bjuden på fest också...men jag tror jag stannar hemma.
De här jobbhelgerna är jobbiga nog som det är.

Dagens träning:
60 minuter på crosstrainern, en kort promenad med vovven

Dagens mat:
Frukost: lättfil och musli, vatten, en kopp te, en mandarin
Mellanmål: 4 naturgodisar, en mandarin, vatten
Lunch: en banan, vatten
Middag: fullkornspasta och köttfärssås, vatten
Lördagsmys: en mandarin, cola zero

Är så jävla godissugen! Men jag låter bli. Kommer låta bli.
Det ska bli minus på Måndag!
Ja jävlar! Det ska det!

Rumpvisarn myser vidare med sambon....




Inga kommentarer: