onsdag 11 november 2009

Jaa, det var ju en liten nervösåk

Tränade, fast jag hade tänkt hoppa över.
Med sällskap för en gångs skull. Söt Malan!
Blev inte så serriöst som det brukar,
men det var ändå nånting...

Åt mat, mos och fiskpinnar. Inge smalmats-recept idag. Lider av "dagarnaförelön"-fattighet just nu, så jag snålade till det genom att ta det som redan fanns i skåpen/boxen. Det lär ju ätas upp det också, nångång.
Drack te och slängde då och då ett öga på alla tv-program.

Käre gubben i huset fick en idé om att vi skulle smutsa ner naturen lite med en liten "nervösåk"...Fyyy!!!
Men det gjorde vi ändå. "/
En "liten" nervösåk resulterade i sammanlagt 12 mil, och två cheeseburgare på donken.
Kan ju trösta mig med nu att Mcdonalds faktiskt källsorterar. ^^
Höhö...
Knasiga idéer ska ibland följas. Vi hade trevligt i bilen, Malan fick sin glass, gubben min blev mätt (och lite fattigare för han bjöd)...och jag gjorde mig onyttig.
Allting gott, slutet gott...?

Så, nu har jag brutit löftet om att inte äta köpt hamburgare på två månader...Det gick bara en och en halv. Pizzalöftet fortsätter dock, och jag utökar det till efter nyår! :O
Pizza har alltid vart, och kommer alltid att va, mitt största älskade flötmats-intresse.
Jag håller på att göra mig fri från en garanterad pizza i veckan!
Inte för att jag tror att det kommer göra att jag klarar av de sista kilona till nyår, men det kanske hjälper till lite iaf...
Cheeseburgarna tränar jag bort imorn. ^^

Dagens träning:
2 promenader, en på 15 minuter och en på 45 minuter i skogen
15 minuters crosstraining, 20 rygglyft och några andra övningar

Dagens mat:
frukost: lättfil och musli, vatten, en kopp te
Mellanmål: mandarin
Lunch: fullkornsspagghetti och baconsås, vatten
Middag: mos, fiskpinnar och remouladsås, vatten
Fika: Te
Onyttig kvällsmat: 2 cheeseburgare, en cola zero

Vissa dagar är jag riktigt duktig, andra går det som det går.....

Inga kommentarer: