tisdag 24 november 2009

Men va tusan!

Oväntade räkningar ja...
Inte nog med att jag fick äta upp mitt goda humör när jag vaknade über-trött och inte ville gå upp. Lite halsont har visst smugit sig på under småtimmarna också...
Nää, visst inte!
Hittade två nya räkningar till på bänken som jag måste ha missat när jag kom hem igår.
En väntad, en helt oväntad! 800 till åt helvete!
Varför just nuuu? Denna månad, när det är så mycket annat att lägga pengarna på!?

Blhöööööööö!

Snart skämtar jag inte bara om att mina nära och kära blir utan julklapps, för det här kommer bli tight! Men va fan, julisar måste man få! Det hör julen till. Och jag är så dum att jag faktiskt gillar att lägga ut alla de där pengarna på klapparna...Kan nästan säga att jag älskar det!
Mer julklappar åt alla! :)

Ska väl betala de där jävlarna nu, så att jag blir av med dem.
Swoooosch, borta!
Lite fattigare. Vuxen kallas det. ^^

Jobbelijobb 10-16.15.
Tjäna lite môrninger.
Behövligt!

Tjofadderittan pang!

1 kommentar:

Sandra sa...

jag köper inga julklappar i år heller. daniel får något, men sen får det fanimig vara. har ju knappt pengar så att det räcker åt mig själv!