söndag 25 oktober 2009

Ryggjäveeeeeeeel!

Önskar att jag struntat i Vansbro i Fredags...
Sprungit min lilla runda när jag väl kunde.
Men hur skulle jag kunna veta att jag skulle vakna men årets ryggont just idag?

Kände hur det gjorde ont när jag vaknade. Skrek nästintill när jag reste mig ur sängen.
En sån jävla smärta! och jag vet inte ens varför.
Att röra sig idag är lögn. Nej, där ljög jag...Det är klart det går! Men hur kul är det att börja störtböla så fort man ändrar sitt- eller liggställning?
DET GÖR ONT!!! Så förbannat jävla ont!

Har tagit två panodil.
Försökt sträcka ut det onda stället åt alla håll.
Det blir inte bättre. Dumt!
Jag som var redo för en långtur idag.
Nu får jag sitta här som invalid istället.
Måste inse att det inte blir nån joggingtur idag. :(

Men vad gör det, egentligen?
Jag kommer ändå vakna upp imorn. Ställa mig på vågen. Och inte kommit nå neråt ändå.
Ännu en helg har jag misslyckats hålla det jag lovat mig själv.

Det går på skit!
Ännu en gång........

Inga kommentarer: