onsdag 14 oktober 2009

Morgonpanik...

Har ingen lust alls att jobba idag.
Förvisso har jag sovmorgon och börjar inte förän 11, men sen slutar jag inte förän kvart i åtta heller!
En heeeeel timme senare än vanligt, eftersom vi har öppet längre denna vecka pågrund av älgjakt och "nyöppnande" (efter ombyggnaden).
Dessutom känner jag på mig att jag kommer bli dagens kassaslav. Sitta kassa flera timmar. Nästan alla.
Det vill säga att jag kommer ha ont i huvudet när jag kommer hem ikväll. Inge vidare.

Vill inte, men måste...
ska försöka bli av med dessa negativa tankar innan jag börjar. Tänka positivt!
Det behöver ju inte bli som jag tror, även om det brukar vara så som jag vet. ^^

Malin var föressten med upp till Tybyn i natt. Det var mys. Hon är söt min Malan!
Fast filmen, "På andra sidan häcken", var inte alls så bra som vi trodde...
Fast det förståss, inget slår Björnbröder och Chicken little. xD

Kassaslaven går sitt öde till mötes...
Wihooo (?)

1 kommentar:

Sockiss sa...

haha, jag har aldrig hört talas om att hålla butiker öppna lite extra länge p.g.a älgjakt!!! hahahahahaaaaa! va rooooligt!