söndag 25 oktober 2009

Kalajs eller bajs, det är frågan...

Vetevärmaren har brädat tekoppen ikväll.
Bäste vännen har varit stolsvärmen i bilen.
Runt runt runt i bygden. Smärtstillande!

Det diskuteras om snedhalkade bäcken och sträckningar bland släktens "sjukvårdare". Jag vette fan vad det är. Vill bara att det ska gå bort!
Jag som skulle jogga. Boooring!

Har haft släktkalas för J idag. Fikat och grejat. Det är mys när släkten kommer på besök!
Händer alldeles för sällan fast vi bor inom en radie på 3 km. ^^

Och Helgen jaaa, Den va mys. Umgåsning på hög nivå. Alkoholhaltiga drycker och Tårtbak mitt i natta. Jag undrar vad grannen sa när jag drog igång elvispen klockan 12 i Fredags natt. ^^
Vaknade med sylt mellan tårna. Yeeeey! söt-tå!
Igår grillades det. Mumsades och tjålades. Det letades chaufför ett bra tag innan vi kom iväg till Lesjö på fotbollsfest. Det dög. Sällskapet var super! :)
Tack ska ni ha!

Nyttigheterna var det ont om. Onyttigheterna flödade. Precis som om det skulle vara ovanligt under helgerna! ^^
Jag blir så SUR, ja riktigt jävla förbannad, på mig själv. Någon nedgång imorn kan jag se mig i rövhöle efter. Varför ska jag alltid ställa till det för mig när det väl går bra?
*Hmmhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrfffffff grymt grymt*

Veckan som kommer är det veckomatsedel som gäller. Rotfruktsplättar och annan smalmat. Har skrivit ihop ett matschema och handlingslista och satt upp på kylskåpet.
Jimmy kommer vägra äta det mesta, men det skiter jag i!
Han brukar komma hem, titta på maten, och grymta... När jag frågar om han inte ska äta nånting får jag alltid samma svar: "Määän Naanniii, jag äter inte smalmat!"
Höhöhöö...Hur ska han veta att han inte tycker om det om han inte ens smakar? ^^
Men jooo, han vet sinni. Påstår han. Så då får det va så. ;)
Vilken karlakarl!

Resultatet av Fredagens kreativitet ^^

Sötnötar
Edit och jag
Älskade älskade älskling (jag hjärtar hjärtar hjärtar!!!) Folket.






Tjockisen är trött, har ont å är kink.
Over n' out!

Inga kommentarer: