söndag 18 oktober 2009

Bonnatwist

Ljusen är tända. Tekoppen tom.
Skribenten nyduschad och myskläderna på.
Det slitna soffhörnet upptaget för resten av kvällen.
Myssöndag!

Träningskläderna har suttit på hela dagen.
Från början till slut.
Men nån lång joggingtur blev det inte.
Gick två halvtimmes långa promenader med vovven istället.

Fick en chock när jag vaknade och såg att klockan var kvart över 12 (!!!).
Var ute på vift bra länge igår kväll. Körde Jimmy och en till. Liljendal hälsades på. Och Anna-Lenaz lyssnades på (behöver inte tillägga att det är ett dansband va?). Dans i bygdegårn.
Haha, jag var yngst i hela skaran, och skojjar inte när jag säger att jag drog ner medelåldern åtminstone en sisådär 40-50 år... xD
men aaa, det gick. Drog några twistningar och foxtrot's med mamsen. :)
Bonnatwist i skogera!

Städat har jag gjort idag. Hjälpt mamma hämta en halv dö (den var inte halvdö, utan halv och dö) ^^ älgko och tagit den till styckning. Älgkött till min käre mor!
Jimmy lagade supergod middag och bjöd mig på.
Mer har inte hunnits med.
Kort dag blev det. ^^

Söndagen lider mot sitt slut...
och imorgon är det heldag och vägning.
Jag har skött mig nu. Ge mig minus!!!

Titta färdigt på mammor som är ensamma men inte vill va det längre.
Leta på ni, så myser jag med den jag redan har så länge. ^^

Inga kommentarer: