torsdag 8 oktober 2009

Happy kladdkaka (not) to me

Sitter vid bordet och kikar ut genom köksfönstret. Kallt är det ute, men solen har faktiskt vågat sig fram idag. Skönt med ljus!
Hade varit perfekt träningsväder, om man nu hade kunnat träna.. "/

Men näää, istället sitter jag här och väntar på ingenting.
Jag har gått en morgonpromenad, skjusat mamma till bussen, umgåtts med Loit, hostat och snörvlat lite, blivit galen på den här skallvärken som verkligen inte vill släppa, sökt ett heltids jobb...
Och bakat en kladdkaka som jag inte ens ska äta av!
SNACKA om att sätta upp hinder för sig själv!!!
Jag måste ha en skruv lös nånstans där inne, då jag pinar mig själv på detta sätt.
Kladdkaka som är så jäddrans gött!
Men det får va så...för någon sorts "tårta" ska Erik allt ha när han fyller 31 (:O) år idag!
Pöjkera får fika, så tar jag mig ett glas vatten, för här ska de inte bli nå kladdis inte!
---
Att sitta här i köket är oerhört mysigt nu för tiden. Jag trivs med de ljusa färgerna. Tänk att det blev så här bra ändå!
Förut skulle jag aldrig i livet frivilligt sätta mig här, så där utan anledning... och nu sitter jag hellre här än inne i vardagsrummet!
Haha, ännu en sak att dola med. Bara vi kommer överrens om vad vi ska ha för färger å så. :)
Ska snart ta tag i matlagningen. Passa på att kila ner i källarn och plocka undan lite, samt hänga tvätten, under tiden potatisen kokar. Fläsk och löksås till det. Kommer bli smaskens!
Så blir det som sagt lite kalas här i lucka A efter det.
Nå vidare mycket mer sker inte här idag...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!

:)

1 kommentar:

Anonym sa...

baka en kladdkaka och inte äta skulle jag inte fixa hahaha. Du är duktig du..Ååå vad nyfiken jag blir vad har du sökt för jobb och vart hahah.
Sköt om dig och krya på dig kram Kicki