lördag 24 oktober 2009

Naannii i ett nötskal...

Igår färgade jag en hel tvätt BLÅ...(igen) "/
Idag har jag ont i huvudet.
Det blev inge Tybyn. Stannade hemma.

Fattar inte varför jag inte lär mig tvätta rätt. Fast jooo, det gör jag egentligen. Jag är lat. Vill inte tvätta en hel maskin för en ensam sketen blå handduk. Onödigt!
Jag får skylla mig själv!
Och så himlans illa är det faktiskt inte med ljusblåa handdukar, dukar och påslakan. ^^

Det som inte skulle bli någon fest blev fest, och vi tittade på Idol och drack sockerbomber.
Var inte full. Och ändå har jag varit "sletnare än sletigast" idag. Problemet: Jag åt ingenting innan jag la mig. Då blir jag alltid sliten.
Jag får skylla mig själv (igen)!

Igår joggade jag.
Tills Jimmy ringde och frågade om jag skulle med till Vansbro dvs. Då vände jag och sprangde hem igen.
FYRA och en HALV minuts jogging.
Jävlar va fett de lär ha rykt! ^^

Idag är jag för lat för att springa. Men jag ska, i morgon!

Det är ikväll det riktiga galejjet är. Jag håller mig nykter och steker hamburgare.
Vilket party!! :D

Vila, handla...å så tända grillen.
Höres!

Inga kommentarer: