tisdag 20 oktober 2009

Presentletarhjälp sökes

Sitter och funderar på vad jag ska ge Jimmy i present...
Om fyra dagar fyller han, och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska hitta på för bus.
Att fylla 25 är ju lite speciellt i alla fall tycker jag. Men vad fan ska man köpa?
Det finns ju det där gamla vanliga... men hur kul är det att få det tusende paret kalsonger, hundrade t-shirten, eller den tionde tjocktröjan? ^^
Har kikat på allt möjligt, men ingenting känns "rätt".
Det ska ju va nå speciellt för sjuttsingen! Något med lite tanke och fantasi bakom!
Den stora frågan är bara, VAAAAD?

Börjar jobba om en timme, och jobbar till klockan 5. Sen jobbar jag till ett på Fredag...resten av veckan är jag ledig. :O
Skulle ha jobbat helgen, men bytte till nästa, så att jag också får vara med och fira å dona i helgen.
För en gångs skull känns det inte alls nå jobbigt att vara ledig så mycket.
Mer behövligt faktiskt.
Har en del att stå i om man säger så...
  • Källaren ska städas och mitt lilla gym skall ställas iordning inför vintern
  • Någon form av present ska köpas. Och för det krävs en tripp minst in till staden, om jag inte bestämmer mig för att ge honom en souvernir eller fiskedrag från "vargnappet" dvs. ^^
  • Golfen ska göras iordning så den går igenom besiktningen innan jag lägger ut den på blocket
  • Mammas bil ska besiktas a la moi. Detta fick jag lova att göra innan hon köpte bilen.
  • Någon form av tårta ska göras, och eventuellt en smörgåstårta ska tillagas.
---

Å justeee, har glömt berätta att vi köpit en ny bil!
En volvo 855. Riktig familjebil. En mörkblå. I love it! :)
Stooor är den. Å eltaklucka har den.
Så nu kan gamla gollen slänga sig i väggen...eller...åtminstone säljas. ^^

Fyra gående bilar på två personer är två för många, även för en bilmekaniker och hans sambo. ;)

Morgonpromenerat 30 minuter och ätit frukost...
Borsta gaddarna.
Sen jobbet.

Inga kommentarer: