fredag 23 oktober 2009

VM i mobilkastning

Klockan är snart halv åtta, och jag har redan gått en halvtimmespromenad.
Duuuuktig Naaannii!
Nästan som förr i tiden (läs förra året). ^^
Jag älskar när jag tar mig upp i tid, tyvärr händer det lika sällan nu som det var ofta förr. höhö...

Men vem fan har lagt min telefon i min hand i natt?
Vaknade av att jag kastade den i golvet med en jävla kraft . Vilken smäll! Batteriluckan flög av.
Inte trodde ja jag hade sån kraft i armarna. :O
Hulken när jag sover, tjockis-naannii som vaken. ^^
Tänk om det varit Jimmy som höll min hand??
Hade ju inte vart lika kul direkt.
Då hade det varit han som flugit iväg över sovrumsgolvet och in i garderoberna...Krasch boom braaaaaaaaaaaaaaaak!
Stackare...
Tröttis-naannii var sur. Mardrömmar härjade i min hjärna. Men som vanligt minns jag inte vad det handlade om.
Upp kom jag i alla fall, telefonen en gnutta mer misshandlad än innan, men den lever. Puhh...
Alla sätt att komma upp på, är bra sätt...elleeeeeeeer? ^^

Det har precis börjat ljusna lite ute. Levande ljus på bordet. Frullen intagen.
Jag är glad idag med. Det är Fredag! :)
Slutar jobba klockan ett, sen blir det troligtvis Tybyn och stugan hela helgen.
Vad finns det för bättre ställe att fira sambon's födelsedag på, om inte hans kära stuga?
Det kommer bli mys. Och skoj!

Jag ska sköta mig bra i helgen! Det har jag gett mig fan på.
Några sockerbomber till cidrar förståss. Kanske någon grillad hamburgare utan bröd.
Göra tårta utan att äta den. Jag SKA!
Jag ska va duktig. Gå ner i vikt.

Heja heja!

1 kommentar:

Sockiss sa...

men du FÅR äta tårta... bara inte hur mycket somhelst! =) det är när man förbjuder sig saker som de blir svårare att motstå. jag äter allt och inget, men aldrig NÄR jag vill eller hur mycket jag vill. funkar för mig iaf. =) kram