lördag 10 oktober 2009

Är det här verkligen jag?

Okej, jag erkänner... utmaningen i Torsdags var för svår!
Jag kunde inte hålla mig. Det var ju KLADDKAKA liksom! ^^
Det gick bra. Jätte bra. Satt med mitt vattenglas när de andra fikade. och jag kände inte ens suget!!!
Sen vet jag inte vad som hände, suget satt in, och jag satt inte emot. Hade dock smartheten att inte ta en alltför stor bit, och jag klarade av att sluta.
Det står en bit kvar i kylskåpet än, fast än jag fick Erik att lova att den skulle vara slut innan han gick härifrån då, i förrgår. Borde ha slängt det som var kvar förståss, så jag hade sluppit frestas...men det har gått bra sen dess. Hade det, eller rättare sagt jag, varit som förut hade den inte ens funnits där nu, utan legat i min tjockis-mage. Så nånting tror jag jag har lärt mig trots allt.

Jag vägde mig igår, bara vägning ingen mätning. Som tur var stannade vågen på samma som förra veckan. Konstigt då jag inte tränat nånting i veckan, och dessutom inte skött mig alls nå bra när det gäller det jag stoppat i mig.
Jag tackar och tar emot! Allt är bättre än uppgång! :)
Ska bli spännande att se på Måndag hur mycket helgen spelar roll.
Jag åt lite godis igår kväll, och kebab idag... Men jag åt inte upp allt någon av gångerna. Slutar när jag är "mätt". Punkt slut!

Det har alltid varit det svåraste för mig. Att inte äta bara för "ätandets" skull. Jag har kunnat mosa i mig allt som kommit fram, även om jag inte varit hungrig utan proppmätt. Aldrig har jag kunnat lämna någonting på tallriken, utan mer näst intill slickat i mig det sista.
Kul att man märker att det förändras! Att det allt oftare blir saker kvar på fatet, även om jag varit i farten! Det är i alla fall en framgång bland allt annat! ^^

Utan huvudvärk sedan igår förmiddag har jag vart! Wihoooooooooooooooooooo! Finally!
Var kanske inte smart, men träningssuget tog över. Springtur. Måste!
Tog en liten sväng på en sisådär 3, 4 kilometer. 22 minuter och 21 sekunders träning....
I LOVE IT! :D
Inte ofta det blir någon träning på lördagar inte!

Ikväll blir det inga godsaker. Nån cider tror jag slinker ner, men inge godis.
Det vankas sällskapsspel här i soffhörnet! Sällskapsspel med underbara människor! :)
Pisen är hemma och hälsar på! Jag har saknat henne!!!
Kvällen kommer bli GREAT!
----

Fick för mig att ta några bilder på min kropp. Bara för att se hur jag ser ut, typ. ^^
Det finns bra mycket att ta av ännu! Man blir motiverad av att se allt som finns att jobba på.

Det här är jag, nu för tiden:

I profil ser magen plattare ut nu för tiden.
Men som sagt, det finns mer att ta!
Ett av mina större problem är att jag tycks vara mycket smalare från sidan.
Hatar "bredden" på den här jäkla saken...
Finns där en midja där inne bland fettet nånstans? :O
...

Må jag klaga på hur min mage ser ut.
Hata alla valkar och "lovehandles".
Deprimerande shit.
Tur att det finns saker att vara glad över,
Jag kommer alltid vara grymt stolt över att ha lyckats "krympa" i den här!

----

Tjoråååå!



1 kommentar:

Sockiss sa...

supersnyygg!!! grrraaauuu vilken liten läckerbit du blivit! syns verkligen!