måndag 29 december 2008

Minus i massor



Redo för Myyyys när älsk kommer hem från Värkstan.
Har radat upp med en massa kvällsmat, tänt ljus och lånat två filmer på bibblan.
Det var länge sen vi hann umgås med varandra nu...Det är så mycket jobb å skit hela tiden. "/
Dags för en kväll, bara vi två! <3

Helvete va kallt det varit idag! :O
Fick dra upp halsduken som ansiktsskydd på morgonpromenaden för att inte förfrysa näsan å kinderna. -17 grader tror jag de va imorse! Hej kyla!
Inge vidare skönt att gå när det är så kallt, fast det förståss, det beror ju på hur mycket paltor jag drar på mig.
Lärde mig iaf lite under morgonen, så nu ikväll utrustade jag mig med både täckisar, en extra tröja och tjockare vantar. Det blir förståss jobbigare att gå när man känner sig som ett uppstoppat djur, men för min del är det ju bara bra med lite jobbigare träning. :)

Fick sällskap på kvällspromenaden också! Inte bara av Djin, utan Lola och Linda också.Riktigt riktigt skoj att kunna gå och prata med någon (brukar tjåla med Djin annars, men man får inga vidare svar av honom).
Tiden gick, vi gick, och det slutade med att en timme hade gått... SWISH!
Struntade i träningen i källaren, och hoppade direkt in i varmvattnet istället.
Får ta källarträningen imorn kväll istället kanske. :)

Nej, blir ett kort inlägg...Älsk är snart hemma.

Dagens mat:
Frukost: 2 smörgåsar m. ost och kaviar, 1 smootie (I LOVE MIXERSTAVEN!), 1 glas juice
Mellanmål: 1 mandarin och några naturgodisar
Lunch: kycklingstroganoff och ris från igår
Mellanmål: 2 mandariner och några naturgodisar
Kvällsmat: Ser ni på bilden längst upp... BRAK-KVÄLLSMAT! :D

Dagens träning:
Morgon: 50 min promenad
Kväll: 60 min promenad

...

Inga kommentarer: