lördag 6 december 2008

kort, obetydligt, inlägg

Snabbt inlägg idag. Det kortaste ever för att vara exakt. Borde egentligen ha gått å lagt mig för länge sen...Men jag fick äntligen chansen att umgås med lite vänner, och det tackar man ju inte nej till. :)

Min dag har bestått av jobb, dansbandskampen och mys hos mamma, samt bilåkning, musik och ordbajs med vännerna. Det sista väldigt, väldigt efterlängtat.

Ingen vidare träning har det blivit, men det hade jag ju inte räknat med heller. Två korta promenader med Djin bara. Annars har musklerna stått still.

Imorn blir det en heldag med världens bästaste träning...SHOPPING!
Och inte vilken shopping som helst, utan julshopping! Underbart.
Sen blir det ev. pepparkaksbak, lite städning och taco-ätning på kvällen, inte det heller helt fel.

Sleep tight.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag vill också följa med på julshopping med er! Fast det skulle bli väldigt tråkigt eftersom jag är pank redan. Men sällskap är ju aldrig fel. Det är okej att ta det lugnt med träningen någon gång ibland, det behöver kroppen för att orka ladda om! Kram