söndag 14 december 2008

sol-knäppt

Idag hände något konstigt. Himlen bjöd på sol...och inte en sol heller, utan TRE! Hur kan detta vara möjligt? Lyckades inte riktigt fånga dem med kameran som jag hade velat...men nästan. en till vänster, en i mitten och en till höger... Ujujuj!
Dessutom gick det regnbågar upp från varje, och över dessa regnbågar fanns en regnbåge åt "fel" håll. Den liknade ett U, istället för ett uppochner-vänt U.
Helt sjukt...

Dagen bjöd på en massa snölek med vovven...Han är underbar, och helt knäpp! Kan någon älska snö mer än vad han gör?



KNAS-HUND!

Annars har jag mest umgåtts med mamma och syster idag. Fikat, färgat håret mörkbrunt, ätit ost och kex, tittat på dansbands-kampen m.m.
Trevligt. :)
Nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli 1, ska hämta dem och moster från Hyttan. De orkar tusan hålla igång mer än vad jag gör. Fast de behöver de med. :D

Inte den bästa lediga dagen jag haft precis. Mycket trääl. Men den har väl varit okej om man tänker på omständigheterna.
Hoppas på en bättre dag imorn.

Tack för att ni finns....<3

Inga kommentarer: