lördag 13 december 2008

Resultat vecka 11.

Sorry för den sena Fredagsuppdateringen (det är nu Lördag och klockan är 04:25). Har inte gått till sängs ännu. :O
Har hänt en massa idag. Gråtit på lusse-tåg i kyrkan av finheten, börjat julstäda här hemma, jobbat på coop, storstädat åt mormor, varit till Ludvika och hämtat Mami och systeryster, umgåtts, haft ett helvete, blivit osams osv.

Dagen började bra, men slutade i Kaos.
Har tills nu varit hemma hos Sofie och försökt få lille Wiggo att sova...men han vägrade. Kände väl att Sofie var orolig och lite ledsen tror jag, för det var: "Mamma, mamma, mamma" hela tiden.

Ja ni, att bråka med pojkvännen är väl en av de värsta saker som finns, i alla fall när det blir så här allvarligt. Men den här gången tänker jag inte ge mig, ingenting av det som ställde till min kväll var mitt fel!
Nu väntar morgondagen, en nykter pojkvän...så får vi se vad det blir utav det hela.
Kanske fixar sig, kanske inte.
"/

Ni ska iaf få dagens resultat, som inte var så jätte bra, precis som jag väntat mig.

Dagens vikt och mått:
Vikt: 84,2 (-0.2)
Midja: 90 cm (+-0)
byst: 106,5 cm (-0.5)
Mage: 98 cm (-1)
Höft: 101,5 cm (-0.5)
Arm: 32 cm (+0.5)
Lår: 56.5 (-0.5)

Är såå glad att det fortfarande går åt rätt håll åtminstonde, om än så bara lite...
Synd att det inte går så bra med allt annat just i natt också.

Skulle ha blivit en julstädar/julpyntnings-dag imorn, hårfärgning och på hälsning av mamma och syster...
Nu får vi se vad det blir.

Ett STORT tack till alla som stöttar mig genom min resa! <3
...

Inga kommentarer: