söndag 14 december 2008

bajshelg

Fy fan vilken helg det har varit. En sån där helg som helst inte skulle ha kommit. Det mesta har gått fel, blivit konstigt, eller varit jobbigt...Allt utom att Linnsing har varit hemma...Det bästa. Älskar dig syster!<3

Dagen började med att Anders ringde och väckte mig 10 i 12. Jag började jobba kvart i! :O
Jävligt lyckat att försova sig när man börjar så sent. 5 alarm hade jag missat. Snart får jag väl köpa nån slags mistlur med timer på för att kunna komma upp.
Jag fattar inte varför jag blivit så trött. :(

Sen fortsatte helvetet på jobbet, då det var fullt upp hela dagen. Varken jag eller Anders hann ta någon rast, och de sista kunderna gick 20 minuter efter stängning. Dessutom kom det då fortfarande folk som ville in. Låste dörren mitt framför näsan på dem.
Å storstädning var det också, så jag kom inte ut därifrån förän 5 i 5. Puhhhhh....

Mat, ja herregud. Med försovning och panik på coop åt jag först när jag slutade, och då blev det en kebabrulle. Det enda jag ätit idag. Också det lyckat.

Bakat har jag gjort idag iaf. Brända pepparkakor, världens fulaste pepparkaks-dass, och mozart-kulor. Egentligen vet jag inte ens varför...Jag som inte ska äta sånt där. Men det är lite av en tradition att göra det varje år. Och traditioner, det tycker jag ju om som ni vet.
Nu gäller det bara att hålla sig ifrån allt fram till jul. Haha.

Vecka 51's träning:

Måndag:
Morgon: 45 min promenad, 20 abslides
Tisdag:
M: 45 min promenad
K: 30 min promenad, 30 min boxning
Onsdag:
M: 40 min promenad
K: 10 min promenad, 20 min källarträning
Torsdag:
M: 45 min promenad
K: 30 min promenad, 15 min boxning
Fredag:
M: 45 min promenad, 25 min träningsdvd.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror det är normalt att vara trött när man jobbar och håller igång så mycket som du gör. Men kanske inte så normal (och absolut inte bra) att försova sig trots 5 larm. Typiskt jag skulle verkligen ha satsat på väckarklockan som rullar iväg över rummet så man måste gå upp och stänga av den till dig i julklapp! Men jag tyckte det kändes som en lite elak julklapp.