fredag 8 maj 2009

Lura dig själv, köp icke provrums-varor

En liten hamburgare ja...
Har jag någonsin lyckats äta en enda Cheeseburgare? Nej just det!
Försöka lura sig själv går ju. Oh yes!
Blev tre stycken till slut...och en cola zero.
Bajs bra med vägning morgonen efter! Eller vad säger ni?

Men, det ni. Trots mitt flöööteri gick vägningen bra. Inte så där Wihuuu-bra som det kan gå, men ändå bra. Det gick nedåt.
-0.3 kg och jag landade på 81.2 kg.

Veckans vikt och mått:
Vikt: 81.2 (-0.3)
Midja: 88 cm (-0.5)
Byst: 103 cm (-0.5)
Stjärt: 103,5 cm (+-0)
Mage: 94.5 cm (-1)
Höft: 99 cm (+2)

Sista lediga dagen. Å nu blir det helg...Känns lite knas. men jupp, så är det.
Har i alla fall sluppit sitta uttråkad idag. Dagar med Pis blir aldrig tråkiga! :D
Smurfade runt på blocket och kikade på bil till Pis, mös med hennes små älsklingar...Åååå så söta de är!
Titzi har blivit en riktig extra-mamma till lilla Simba. :) Sen kom Hojen hem, och det bar av mot Blge och Kupan för lite shopping!


Tyvärr var provrumsspeglarna inte lika snälla mot mig idag som förra gången. Allt såg fel ut. Fult och förjävligt på min idag alltför runda kropp!
Usch vad jag hatar att se min egen spegelbild ibland! :(
Man blir depp. Ledsen. Bajs!
Så nå fina kläder, som jag hade tänkt köpa, blev de inget av... istället blev det en hata-provrum-dag.
JAG HATAR DET!
Fattar inte hur det kan vara så olika från gång till gång!
Ska jag någonsin bli nöjd över det jag ser?
Inte alltid, det förstår jag...men för det mesta?


Lämnade hoppet om att hitta några fina kläder och satsade på sånt man kan köpa utan att testa det istället. Så helt tomhänt kom jag ändå inte hem...
Gaddkräm, ett par skor, tre par trosor, en deodorant och en mascara kom jag hem med till en nyfiken kissekatt.
Bäst idag: Umgänget och stämningen <3
Sämst: PROVRUMS-HATERI!

Nu blir det en liten nervösåk med älsk. Sen blir det sussa.
jobbelijobb väntar imorgon.
Gunatt...

4 kommentarer:

Musan sa...

Hatar provrumsspeglar jag också idag, vilka jävlar. Kanske var emot alla idag.
Mysig kattbild =)
Kram

Johanna sa...

Du måste unna dig ibland för att lyckas. Du kan ju tänka såhär: Väljer jag att äta den här, så får jag hålla mig till nästa vecka med att äta nått sånt gott igen!
Jag tycker du klarar dig bra.
Puss

Anonym sa...

Hej Naannii
ja du är jätteduktig tänk på de..Ja piisa verkar vara en jättemysig tjej. ja vad vore livet utan vänner.. Hur går de på jobbet då är de bökigt nu när dom håller på att göra om.
Kram kram kicki

Anonym sa...

Hej igen
kom på en sak,provrumsspeglarna och lyset gör att man ser inte ut som man brukar har jag kommit på
kram kram kicki