tisdag 23 december 2008

Dan före Dopparedan

Och jag som trodde att jag hade få paket att ge bort i år. Ack så jag bedrog mig. ;)
Haha, jag verkligen ÄLSKAR jul! och allt som hör den till!
Städat hemma, julgran, skinka, julklappsinköp, pynt och glitter...(Stressen är väl inge vidare, men den får man stå ut med).
Det är ju ändå bara jul en gång om året!

Dagen började så mysigt som en "dagen före dagen" kan börja. Med promenad under stjärnorna i minusgrader och glittrande snö. Frukosten på Coop var inte heller dålig. Tryckte i mig tre mjuka mackor med skinka och rödbetssallad, en halv lussebulle och ett glas mjölk innan jag höll på att spricka. Därefter åkte jag hem och slog in alla de sista julklapparna innan leken som bibblotant började.
Hoppas på en lika mysig morgon imorn, dock med julklappsöppning med älsk och Djin, innan jobbet.

Onyttigheternas tid började idag också. Har tryckt i mig pepparkaka, lussebulle, marknadsnougat och polkagris. Farligt farligt...Men det skiter jag i just nu.
"På julen får man ta från det undre lagret också!"
:D

Näe, om man skulle ta och gå å lägga sig kanske?
så man orkar med en fläsk-jagande morgonpromenad under stjärnklar himmel imorn också?

Dagens mat:
Frukost: 3 mackor med jul-godheter, en halv lussebulle, 1 glas mjölk
Mellanmål: 1 mandarin, några solroskärnor, 1/2 glas coca cola zero
Lunch: 1 pirog i 5 minuterspausen mellan bibblan och coop.
Mellanmål: 1 pepparkaka, några julgottisar
Kvällsmat: fil och musli, 1 kopp te

Dagens träning:
morgon: 45 min promenad
Kväll: 10 min promenad

Min jul....

I LOVE CHRISTMAS!

1 kommentar:

Sockiss sa...

din jul verkar väldigt mys mys! tänk om alla hade det så?... jag ska försöka ta mig igenom den här högtiden också, men en sak har jag nu bestämt mig för. det blir inget firande jul med någon annan än mina vänner och fredi hedan efter... du har rätt. han är inte värd det. alla tjejer har väl sina daddy-issues, men mina går tyvärr inte att borse ifrån antar jag. tack och god jul!