söndag 23 november 2008

Hemma och Söndags depp

Av bilden kan ni ju gissa vem som vann Alfapet igår. Haha. Och ni kan ju gissa va hatad jag blev av Syster och Malin också. ;)

Helgen är över och jag är hemma igen. Örebro-helgen har varit underbar. Riktigt riktigt skoj. En helg som måste göras om snart.

Att lyckas med svårigheten att låta bli allt för mycket onyttigheter misslyckades lite halvt om halvt. Men 2 pizzaslice, 1 morotskake-bit och en hel del smågodis känns ändå som ett framsteg från förra helgen. Nu gäller det att fortsätta göra framsteg, och inte trilla tillbaka till alldeles för okontrollerade onyttiga helger.

Fick en träningsdvd av syster också. Det tackar jag för! :) Denna kommer garanterat testas ett flertal gånger under veckan.

Imorn startar ny vecka, och som alltid känns det otroligt jobbigt. Jag fattar inte att man kan bli så jäkla "lat" bara genom ta det lugnt några dagar. Det räcker ta mig fan att inte träna på en enda dag så får jag helt ärligt Tvinga mig själv att börja igen. VARFÖR? då jag vill det här mer än nånting annat!?
Motivation måste vara det lömskaste som finns.
Ena sekunden där, andra stunden obefintlig....

Jag vet att det ordnar sig på en gång jag kommit igång med veckan, men ändå känns det jobbigt.

Nej, till sängs.
Jag ska ju ändå upp 05.00 så att jag hinner gå långpromenad innan man börjar klockan 8.
Heldag på Coop...weeeyyy.

Bjuder på några bilder från helgen...





1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jätte kul har vi haft och ni är välkomna tillbaka snart =). Jag tog mig faktiskt ut på en promenad efter att ni åkt. blivit lite peppad av dig. jag är ju inte riktigt framme än jag heller. Hoppas motivationen infinner sig imorgon igen. Grymt snygga bilder ;)