torsdag 13 november 2008

ett litet kort obetydligt inlägg

Ny dag, nya tag...
eller inte. Dagen före vägning och jag känner mig som vanligt DÅLIG.
Jag verkar aldrig bli nöjd med träningen dagen före Dagen med stort D. Och idag har jag verkligen anledning till det också, tyvärr.
Har varken hunnit eller orkat så mycket som jag hade velat, men men.

Föll för tv:n idag också...det var det verkligen länge sen jag gjorde. "Du blir vad du äter" blev viktigare än promenader och svettning. Nog för att det är ett "nyttigt" program att titta på, men ändå. Hade tänkt ta en lång promenad och sedan slita som ett djur på boxingssäcken, och jag hamnade framför tv:n...Jippie! verkligen lyckat.

Tur att jag bara ska jobba 2 timmar imorn (för att få ihop mina 20 timmar), då får jag tiden att slita imorn istället. Inte för att det hinner gå in på veckans midjemått och kilon, men det bidrar ju iaf till nästa veckas, eller till helgens onyttigheter. :)

Blir inget långt inlägg för dagen för jag är helt slut...
Zzzzzz!

Dagens mat:
1 smörgås med skinka, 1 morot, tacobiff,ris och tomatsalsa (glömde helt bort att ta med mig mat till jobbet så jag fick köpa en laggens matlåda, riktigt god), 2 clementiner, 2 smörgåsar med leverpastej och gurka+ en clementin.

Dagens träning:
Som jag redan sagt, alldeles för lite. endast 1 timme och 10 minuters promenad.

...

Inga kommentarer: