tisdag 25 januari 2011

Woop

Efter fem avklarade heldagar är jag nu mer än redo för lite sovmorgon imorgon bitti.
Åtminstone till 9, halv 10, kan jag väl tillåta mig själv att sova utan att få dåligt samvete?
Skönt ska det bli.
Man blir sleten,
Punkt slut!

Skidåkning efter uppvaknande om allt går som det ska.
-16 grader på termometern nu, så jag är fan lite orolig.
Är det under -12 när jag är redo,
så hoppar jag spåren och tar en dvd-träning istället.
Hur roligt det än är att åka skidor,
så har jag ändå ingen lust att frysa ihjäl på cupen.

Knepat och knåpat lite med schemat har jag gjort idag också,
så nu har fixarefrasse ledigt FREDAG, Lördag och Söndag!
Minns inte ens hur länge sedan det var jag var ledig på en helt Vanlig Fredag,
och att för en gångs skull slippa jobba stängning...
WIHOOOOOOOOOOO!

Det firar vi med 22-års kalas för Linda på kvällningen!

Gött mos.
Nanna kudde punkt nu!

Inga kommentarer: